Who are « They »?

THEY are the people who fabricated the pretexts to the Vietnam War and the Iraq War.

THEY are the people who spy on us illegally and call the whistleblowers who expose their crimes traitors.

THEY denied they were spying on us for years despite evidence to the contrary and at the same time they were building a vast, illegal technological prison around us.

THEY are the ones who commit war crimes with impunity and jail those who reveal their murders.

THEY are the ones who torture and imprison people outside of any legal or moral framework.

THEY are criminal bankers who are rewarded with bailouts instead of indictments for their crimes.

THEY make billions destroying the economic future of millions with Ponzi schemes and then blame their victims.

THEY are the complicit media who protect the people who are committing crimes against humanity instead of investigating and revealing them.

THEY are the ones who write talking points like the question « Who are They? » in an attempt to portray people who question the motives and morality of global planners as paranoid.

THEY are being exposed by brave whistleblowers and investigative journalists and their days are numbered.

« Thank you for that wonderful tribute to Henry Kissinger.

As the most recent National Security Advisor of the United States, I take my daily orders from Dr. Kissinger. »  

James L. Jones,  U.S. National Security Advisor,  Feb. 8th, 2009 (quoted by  CFR)

 



Articles Par : Anthony Freda

Avis de non-responsabilité : Les opinions exprimées dans cet article n'engagent que le ou les auteurs. Le Centre de recherche sur la mondialisation se dégage de toute responsabilité concernant le contenu de cet article et ne sera pas tenu responsable pour des erreurs ou informations incorrectes ou inexactes.

Le Centre de recherche sur la mondialisation (CRM) accorde la permission de reproduire la version intégrale ou des extraits d'articles du site Mondialisation.ca sur des sites de médias alternatifs. La source de l'article, l'adresse url ainsi qu'un hyperlien vers l'article original du CRM doivent être indiqués. Une note de droit d'auteur (copyright) doit également être indiquée.

Pour publier des articles de Mondialisation.ca en format papier ou autre, y compris les sites Internet commerciaux, contactez: [email protected]

Mondialisation.ca contient du matériel protégé par le droit d'auteur, dont le détenteur n'a pas toujours autorisé l’utilisation. Nous mettons ce matériel à la disposition de nos lecteurs en vertu du principe "d'utilisation équitable", dans le but d'améliorer la compréhension des enjeux politiques, économiques et sociaux. Tout le matériel mis en ligne sur ce site est à but non lucratif. Il est mis à la disposition de tous ceux qui s'y intéressent dans le but de faire de la recherche ainsi qu'à des fins éducatives. Si vous désirez utiliser du matériel protégé par le droit d'auteur pour des raisons autres que "l'utilisation équitable", vous devez demander la permission au détenteur du droit d'auteur.

Contact média: [email protected]